איך להיות מעצב גרפי האם אני מתאים?

רוצים לעסוק בתחום מאתגר המשלב גם יכולת טכנית וגם חשיבה יצירתית? רוצים להשתלב בתעשיית האינטרנט והפרסום? מעוניינים לפתח מסלול קריירה רב אפשרויות? תחום לימוד מעצב גרפי ממתין גם לכם. תפקיד המעצב הגרפי הפך בשנים האחרונות לתחום תעסוקתי נדרש ומבוקש, בעיקר עקב עלייה חדה בכל הוצאות הפרסום והשיווק מצד המשק העולמי והישראלי כאחד.

במסגרת לימוד מעצב גרפי אתם רוכשים את כל הידע המקצועי הנחוץ לצרכיי השתלבות בתחומי עיצוב רבים ומגוונים בשוק העבודה, בין אם מדובר בעיצוב גרפי לצרכיי הפקות דפוס ובין אם מדובר בעיצוב גרפי לצרכיי אינטרנט וטכנולוגיות מתקדמות. עולמו של המעצב הגרפי נע בין הסביבה הטכנית והממוחשבת לבין עולם היצירה והיצירתיות, תחום מקצועי זה מאפשר לכם לגעת בתחומי מסחר רבים ומגוונים ולמעשה מהווה את הבסיס המרכזי של כל מוצר, שירות או רעיון הנמצא כיום בעולם.

בקרו אותנו באתר וצפו איך אפשר ללמוד מהבית ללימודי תעודה ותיק עבודות בעיצוב גרפי אחד על אחד כנסו…

איך להיות גרפיקאי לימודי עיצוב גרפי

על מנת להשתלב בעולם העיצוב הגרפי כאיש מקצוע, תדרשו לעבור מסלול לימודים בתחום העיצוב הגרפי. לימוד מעצב גרפי מתמקד בהכרות עם עולם התוכנות הגרפיות הנמצאות בשימוש יומיומי בשוק העבודה, והן עורך לכם הכרות עם עולם עקרונות ויסודות העיצוב המודרני.

ברמה הטכנית-מעשית, לימוד מעצב גרפי מתמקד בתוכנות הגרפיות הבאות: פוטושופ, אילוסטרייטור, אינדיזיין, דרימוובר, פלאש ועוד.

ברמה היצירתית, לימודי העיצוב הגרפי מעניקים לכם הכרות עם עולם העיצוב באמצעות לימוד יסודות העיצוב, עקרונות עיצוב שונים, פיתוח היצירתיות ועוד.

איפה לומדים להיות מעצבים גרפיים?

לימודי עיצוב גרפי מתאימים לכל אחד ואחת המעוניינים לעסוק בענף מאתגר ויצירתי. כיום, על מנת להתקבל את מסלולי הלימוד השונים לא תדרשו להפגין ידע מוקדם בתחום העיצוב, אבל כן תדרשו להיות בעלי זיקה למקצועות העיצוב.

איפה לומדים להיות גרפיקאי לימודי תעודה בעיצוב מסלול לימוד מעצב גרפי

לימוד מעצב גרפי מתאים לכם מי שרוח היצירה שורה בקרבו ולכל מי שמעוניין לרכוש מקצוע איכותי, מאתגר, יצירתי ומתגמל לחיים. דרישות הקבלה ללימודי עיצוב גרפי הן מינימאליות וכוללות בין היתר: אנגלית ברמה בסיסית, זיקה לתחום העיצוב, חשיבה יצירתית והכרות עם סביבת המחשב. תחום העיצוב הגרפי מושך אליו מדי שנה מאות אנשים, החל מחיילים משוחררים הרוצים להשתלב בתחום, דרך נשים וגברים מכל הגילאים המעוניינים לבצע הסבה מקצועית ועוד.

לימודי קורסים אונליין אחד במקצועות עיצוב גרפי, בניית אתרי אינטרנט לימודי תעודה

שיעורים פרטיים בגרפיקה

בקרו אותנו באתר מאות סרטוני הסבר איך ללמוד מהבית עם מורים פרטיים ללימודי תעודה עיצוב גרפיקה ותוכנות